#W174 Dane anulowanego zaświadczenia muszą być zgodne z nowym zaświadczeniem. Numer lokalu - ubezpieczony.

Renata Wiśniewska
Posty: 150
Rejestracja: pn gru 04, 2017 10:49 am
Firma: ZUS

Re: #W174 Dane anulowanego zaświadczenia muszą być zgodne z nowym zaświadczeniem. Numer lokalu - ubezpieczony.

Post autor: Renata Wiśniewska » czw lut 07, 2019 8:58 am

Dziękuję za informację. Jednocześnie proszę o przekazanie na skrzynkę iag.ezla@zus.pl żądań i odpowiedzi zgłoszonego przez Pana problemu.

Renata Wiśniewska
Posty: 150
Rejestracja: pn gru 04, 2017 10:49 am
Firma: ZUS

Re: #W174 Dane anulowanego zaświadczenia muszą być zgodne z nowym zaświadczeniem. Numer lokalu - ubezpieczony.

Post autor: Renata Wiśniewska » czw lut 07, 2019 10:38 am

Proszę o podanie serii i numerów konkretnych dokumentów, dla których występował (lub wciąż występuje) problem. Informacje proszę przekazać na skrzynkę iag.ezla@zus.pl. Na obecnym etapie nie ma konieczności przesyłania żądań i odpowiedzi.

Marcin.Jaworski
Posty: 22
Rejestracja: czw gru 07, 2017 8:17 am
Firma: KAMSOFT S.A.

Re: #W174 Dane anulowanego zaświadczenia muszą być zgodne z nowym zaświadczeniem. Numer lokalu - ubezpieczony.

Post autor: Marcin.Jaworski » pt mar 15, 2019 2:05 pm

My nie mamy dostępu do dokumentów korekt naszych klientów. Zgłosiliśmy błąd, bo zgłosił go nam klient.

Renata Wiśniewska
Posty: 150
Rejestracja: pn gru 04, 2017 10:49 am
Firma: ZUS

Re: #W174 Dane anulowanego zaświadczenia muszą być zgodne z nowym zaświadczeniem. Numer lokalu - ubezpieczony.

Post autor: Renata Wiśniewska » pt mar 22, 2019 1:22 pm

Uprzejmie informuję, że administratorzy bez podania serii i numerów konkretnych dokumentów nie są w stanie analizować zgłoszonego przypadku.

ODPOWIEDZ

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość